03 May 2008

discipliniranje

Takole, tega si nisem zastavila na ravno najbolj simpl nivoju. Glasba, kakršno (telo)vadim, se zdaj v veliki meri dogaja na nivoju telesa, telo pa je treba disciplinirati, da bo sledilo ideji.

Kako to pravzaprav zgleda v praksi?

Tako, da na osnovo (ritem v elektronski obliki; stalnica) dodajam sinkopiran in, recimo, razigran inštrument, nanj pa disciplinirano, pogosto v legature vezano melodijo vokala. Roke torej delajo nekaj precej drugačnega, kot glava (glas), telo pa mora pri vsem tem ostajati dokaj negibno, če naj zvok obdrži zamišljeno obliko. Ni preprosto, toda zavestno delovanje skozi disciplinirano telo je polno neke dobre tenzije (kar bo poznal vsakdo, ki, recimo, gvihta tudi z glavo) & I like it. Ta moj glasbeni output je vadba, ki zelo zahteva sinhronizacijo najprej posameznih delov telesa (eni deli lahko hitijo, drugi ne smejo), nato pa še vsega z zavestjo oziroma glavo. Vse to naredi končni izdelek fizično dokaj zahteven in ja, zdaj je treba disciplinirano gristi skozi material.

Cherry me je ondan na Čopovi pobarala, če bom s tem programom nastopala - yep, mislim na to; absolutno. Težko pa mi je - tudi zato, ker zdaj ni več (varnosti) ekipe / partnerjev, s katerimi bi si prerazporedila težo tega koraka (iti pred ljudi in jim skozi glasbo kaj povedati o sebi), ampak tako to verjetno mora biti. Zdaj sem menda že velika punca, kaj? :)

Včeraj sem iz škatel izbrskala tudi svoj home-made komplet kartic.















Sproti se snemam na MD, in ko bodo posnetki zreli, bom kaj prilepila tudi na web.

2 comments:

Karmen said...

nestrpno pričakujem tvojo javno predstavitev.

kat. said...

khm, pred tem bodo še pol-javne predstavitve (zatorej, lepo vabljena), ampak res se rabim še prej krepko iz-disciplinirati. kajti po eni strani me od ritmov dobesedno razganja (in se moram brzdat, da me ne odnese v poplesavanje), na drugi pa mi na middle- in long-distance etapah zmanjka moči v mišicah (torej se rabim še okrepit).

ampak, yeah - telo! -, to je dobro. več telesa v musko! :)