11 May 2008

tiger, metek, policaj

Ondan sem se odločila razšraufat volume pedalo za moje vintage orgle, kupljene pred časom preko bolhe. Zadeva namreč ne deluje, notri pa je bilo slišati ropotanje, kot bi en delček odpadel. Ko sem odprla škatlo, sem notri našla metek. Nerabljen. Kaj narediš s tovrstno starino, če jo nočeš imeti? Na misel sta mi prišla dva odgovora:

a) jo podariš zbirateljici starin, proletarki;
b) vprašaš policijo, kaj z njo.

Ok, in ker se mi metek ne zdi ravno tip antikvitete, ki bi ga podarila komur koli, sem poklicala na policijo in razložila svojo dilemo. Prijazen možakar mi je povedal, da bo po metek poslal dežurne. Čez dobro uro sta se dežurna z marico velikanko pripeljala do dvorišča, kar je zelo očitno vznemirilo moja, na novice prežeča soseda. ;) O, kako resna sta bila dežurna, ko sta prišla gor! Dežurni z dvema zvezdicama je pisal, dežurni z eno zvezdico pa je bil smrtno resen. Preveč. Ko sem ga, mimogrede, vprašala, kaj je sploh pravilno ravnanje v takih primerih, je nadrkano zasikal: no kaj pa bi naredil drgač. V smeti bi vrgl, kajne.

Ups. Ne bi.
Bi? Kdo pa? Jaz ne. Kaj pa tiste novičke, ko si mularija odbije kakšen kos telesa (najraje prste, oči in roke) s takšnimi igračami?
Dežurni z eno zvezdico mi je, zdaj že v jasni maniri certified asshole, povedal, da še ni slišal za primer, ko bi se otroci poškodovali z zavrženimi metki.

To me je spomnilo na nek drug policajski assholizem, na katerega sem naletela.
Ko je nekoč patrulja lovila avtomobiliste na kolesarski stezi, sem jim, kot mimoidoča kolesarka, povedala, da gre kolo težko mimo in da verjetno ni najbolj po predpisih, da so tam, a mi je model naznanil, da če bi (jaz) šla po predpisih - ergo 15km/h, po njegovem - bi prišla mimo. Omejitev na kolesarskih pa je 25 km/h, dragi asshole, in ja, tudi ti si naletel - name pač, ki sem te prijavila pristojnemu zaradi nepoznavanja CPP. Kar je bilo videti - uspešno, kajti casus je potem od pristojnega romal celo do neke policajske disciplinke - al kaj - na Viču, ampak meni se potem več ni dalo s tem ukvarjati, tako da upam, da česa hujšega, kot sta dve-čez-rit-s-tanko-šibo naš asshole ni bil deležen. :)

Enivej, upam, da vrzi-metek-v-smeti ni uradno stališče slovenske policije do tovrstnih najdb, kaj?



Addendum: Tiger je model orgel.

1 comment:

Karmen said...

Res svašta. Reveža si verjetno "zmotila" med partijo kart ali gledanju kakšne izmed serij nadvse zanimivih oddaj na TV Slo ;)

Aktivno državljanstvo in odgovornost pač nista temi, ki bi jima na policijski šoli posvečali kakršno koli pozornost.

Jp, takle mamo...