27 July 2008

(počasen) kruh

Vabilo je prišlo preko strani Trusta Resurgence. Recept in celotna ideja počasne nedelje sta mi zvenela zanimivo, zato sem se odločila, da sprobam vse skupaj. Sinoči sem skupaj dala osnovo, ki je potem fermentirala čez noč, in danes sem počasi prišla do kruha. Moka je polnozrnata pirina, mleta na kamen, dodala sem ji malček bele.

Že sam vonj fermenta je bil zelo zanimiv - če ne bi prebrala v receptu, ne bi pričakovala tako kiselkastega vonja. Celotna priprava testa in potem kruha je bila zelo preprosta - še celo zame. ;)




Danes pripravljeno testo je potem 2x vzhajalo, nato sem kruhke dala v pečico.

Slabih 15 minut in kruhki so bili gotovi.

Najbolj drobnega sem razkosala... in na koščkih raztopila po konico noža mladega kajmaka.



Oh, še kdaj. :)

1 comment:

tjasa said...

Uh, to pa bom kdaj naredila. Ko bo moj čas malo počasnejši :)