17 October 2008

intervju

Danes je izšla nova, sedma po vrsti, številka revije Narobe. Notri je krajši pogovor z mano in krasna fotka, ki jo je naredila Judita. Zaradi vsega, kar se mi je dogajalo v času, ko bi lahko še spreminjala draft prepisa (prelom avgusta v september), mi ni uspelo popraviti (vsaj) dveh napakic. Prva se tiče "bolj kvalitetne glasbe" - točno bi bilo "več", in ne "bolj". Druga se nanaša na ženske / avtorice (kot antipol ženskam / objektom) na slovenski glasbeni sceni in opomba se nanaša na njihovo (ne)vidnost znotraj tukajšnje kulture nasploh, nikakor pa ne na to, da jih (v moji percepciji) ne bi bilo.

Eto, zdaj mi je lažje... :)

2 comments:

ogiddion said...

da se še jaz malo izkašljam :)
s fotko so se kar malo po svoje igrali. če so jo rabili zmnjšat, bi se spodobilo, da bi ostala v originalnem formatu. pa še posvetljena je.

zdaj mi je lažje :)

kat. said...

Morda je v tiskani obliki drugače?