09 October 2008

reduce-reuse-recycle (1): skenslaj plastične flaše





O tem je, med ostalim, pisala že Simona.
Moje tuhtanje me je pripeljalo do enakega odgovora. Plastičnih flašk resda že nekaj časa ni v moji bližini (še tistih nekaj Cockt v tem letu sem kupila v pravih, steklenih flaškah), sem pa, do pred kratkim, uporabljala plastičen bidon za telovadbo.
Zdaj sta v moji zbirki dva Siggova bidona (enega sem prejela v dar, tnx sis! :* ) in termoske-veteranke. Flaše samo še steklene, najraje povratne. Nobene plastike in še toliko manj aluminija za enkratno rabo (piksne).

K akciji vabi tudi newyorški kolega No Impact Man. Ja - let's go viral with this one! :)

3 comments:

Simona said...

Go Kejt,go! Pa tud za ostale velja, sigg in podobno se res obnese!

kat. said...

Kar vem, tudi Sigg ni nujno čisto neoporečen, kajti dosedaj še ni izdal, s čim premazuje svoje flaše od znotraj (navkljub prošnjam raznih NVO).
Ampak glede na polikarbonate (plastične bolj obstojne flaše ala Nalgene) in ostalo plastično ponudbo je, upam, boljši.

Simona said...

Hmmm, zlo verjetno je tud kaj sumljivega li pa kaj takega, ko odkrijejo šele čez sto let, da ima kak efekt :) Verjetno pa tud patent ščitijo - biznis je biznis, žal.