03 December 2008

srečanje s fran po šestih mesecih

Danes mineva šest mesecev, odkar sem doživela razsvetljenje (Savel -> Pavel varianta), spremenila vero in začela s CrossFitom. Tistega dne sem, po svojem običajnem treningu z utežmi, sprobala še patetično* verzijo benchmark CF treninga, poimenovanega Fran. Vsemu patosu navkljub... ornk me je zgonilo tistih nekaj minutk, ki jih takrat niti nisem štopala. Ne spomnim se več detajlov - vse skupaj danes, bolj kot ne, obujam preko dnevnika vadbe - toda tole drži: moj trening naslednjega dne je bil (modificiran) crossfitovski, in tudi naslednji, in tudi naslednji. Potem smo šli na študijsko ekskurzijo v Logarsko in po povratku sem naredila nekaj ala CF WOD. Potem sem šla na dopust in tudi tam delala CF WODe. Zdaj je že šest mesecev od tega in kot zanalašč, danes je na CF sporedu - Fran. Lotila sem se je zjutraj, na tešče, še vedno v modificirani verziji (16.8 kg za thrusterje, jumping zgibi, variacija 5 x 9 ponovitev), moj tajming pa je od julijskih 7.18 (na manjših težah) in preko septembrskih 5.33 danes zlezel na 5.18. Metabolične posledice so kar hude; najprej nekaj minut težkega dihanja in prihajanja k sebi, nato pa še ure občutka, da se v telesu nekaj dogaja, kuha; v rokah, trebuhu, nogah...

Naslednjo soboto bo v Kettlebells centru na Celovški dan odprtih vrat, kjer bo vključen, kot pravijo sami, tudi prikaz CF vadbe.


* lat-pulli namesto zgibov, kakopak, ter thrusterji s trikilskima ročkama.

No comments: