12 September 2008

global warming = polar bear shit?

Sprašujem se, če bi enako vneto, kot, recimo, Mladina niza skeptične tekste na temo globalnega segrevanja, objavljali tudi tekste tistih, ki bi trdili, da je Zemlja ravna in da se Sonce vrti okoli nje? Seveda je nekomu v interesu, da okoli teh vprašanj o(s)taja zmeda, čudi me le, da um, ki se ima za kritičnega, lahko vedno znova pada na to butasto foro kvazi dveh plati resnice.
Zdaj pa še malce zabave na temo sicer vizualno čisto spodobno jebozovne, a na vseh ostalih frontah meni antipatične Sarah Palin...

See more Gina Gershon videos at Funny or Die

3 comments:

kat. said...

LOL

jaz pa se strinjam z oblinami GG :P

tjasa said...

Gina Gershon is so hot!
Ona je kriva za globalno segrevanje.
O Palinovi pa nimam besed. Ne, kot sem svoji dvojini danes rekla: kreteni sami niso problem. Problem je, ko postanejo neobvladljivo priljubljeni.

tjasa said...

Za smetje imaš pa spam listo. Ne vem, zakaj se to spamanje tako množično tolerira. Pri meni je s svojim strinjanjem in dobro to šel po hitrem postopku na ban listo. Dopuščanje eksota pomeni, da bo to kmalu postalo normalno.